Μηχανισμός Eging Daiwa Emeraldas V LT
Μηχανισμός Eging Daiwa Emeraldas V LT
Μηχανισμός Eging Daiwa Emeraldas V LT
Μηχανισμός Eging Daiwa Emeraldas V LT
Μηχανισμός Eging Daiwa Emeraldas V LT
Μηχανισμός Eging Daiwa Emeraldas V LT
Μηχανισμός Eging Daiwa Emeraldas V LT
Μηχανισμός Eging Daiwa Emeraldas V LT
Μηχανισμός Eging Daiwa Emeraldas V LT
Μηχανισμός Eging Daiwa Emeraldas V LT

Μηχανισμός Eging Daiwa Emeraldas V LT

Daiwa
02.0506
Διαθέσιμος
163,00 €
Με ΦΠΑ

Η έκδοση V του εξειδικευμένου μηχανισμού της Daiwa, με διπλή μανιβέλα, είναι διαθέσιμη σε δύο μεγέθη 2500 και 3000 και περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων τις τεχνολογίες ATD drag και Air Rotor. Το bailarm είναι κενό και κατασκευασμένο από ανθεκτικό ντουραλουμίνιο.

Μοντέλο Μηχανισμού

Ζητήστε να σας καλέσουμε

Αν χρειάζεστε περισσότερες πληροφορίες για το συγκεκριμένο προϊόν, συμπληρώστε τα στοιχεία επικοινωνίας στην παρακάτω φόρμα, και ένας πωλητής μας θα έρθει σύντομα σε επικοινωνία μαζί σας.

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία, και ενημερώστε μας (στο πεδίο "Σχόλια") για τον τρόπο επικοινωνίας που επιθυμείτε (διαθέσιμες ώρες / μέρες, τηλεφωνική επικοινωνία ή email).

Δείτε το προϊόν Ζωντανά στην Οθόνη σας

Αν επιθυμείτε να δείτε ζωντανά το συγκεκριμένο προϊόν στην οθόνη του κινητού σας, ή του υπολογιστή σας και να συζητήσετε με έναν από τους πωλητές μας τις τεχνικές του λεπτομέρειες, ή ακόμη και να το συγκρίνετε με άλλα αντίστοιχα προϊόντα, παρακαλούμε συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα επικοινωνίας και σύντομα θα έρθουμε σε επικοινωνία μαζί σας.

Στη τηλεφωνική μας επικοινωνία, θα προγραμματίσουμε την ημέρα και την ώρα που σας εξυπηρετεί, ώστε να δείτε στην οθόνη σας τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν και να συνομιλήσατε ζωντανά με εκπρόσωπό μας.

Διαβάστε περισσότερα για την υπηρεσία μας "Δείτε σε Live Streaming" εδώ.

100% secure payments

Ενημερώστε με όταν βγει σε προσφορά

 

Ο μηχανισμός για την τεχνική του Eging, Daiwa Emeraldas V LT ξεχωρίζει από τους υπόλοιπους μηχανισμούς της σειράς Emeraldas, για τρεις λόγους:

  • Φέρει σημαντικές τεχνολογίες, όπως την προστασία Magsealed
  • Διαθέτει διπλή μανιβέλα με λαβές EVA.
  • Είναι σε προσιτή τιμή, σε σχέση με τις τεχνολογίες που παρέχει

Το πρώτο που θα παρατηρήσετε είναι το χαμηλό του βάρος, καθώς η κατασκευή του βασίζεται στο Concept LT. Ο προσδιορισμός LT δεν είναι απλά μια νέα ονομασία για τους μηχανισμούς Daiwa, καθώς επανασχεδιάστηκαν ώστε να μειωθεί το βάρος τους, να αυξηθεί η αντοχή τους και είναι πιο συμπαγείς. Η δύναμη που τους προσδίδει το υλικό Carbon DS5 είναι καλό παράδειγμα της τεχνοτροπίας LT: Light, but Tough (Ελαφριά, αλλά Σκληρά).

Η Daiwa κατασκεύασε τον Emeraldas V LTμε την τεχνολογία MagSealed, η οποία παρέχει τη μέγιστη προστασία κατά της εισόδου νερού, σκόνης και άλλων ξένων στοιχείων και επιμηκύνει σημαντικά τη ζωή του μηχανισμού. Τα δύο σφραγισμένα ρουλεμάν, τεχνολογίας Magsealed αντικατέστησαν τα παλαιότερα ρουλεμάν και στις δύο άκρες του άξονα.

Το νέο "μαγικό" μαγνητικό υγρό της Daiwa ήταν ένα άλμα προς το μέλλον. Αρχικά κατασκευασμένο από τη NASA για τη μεταφορά καυσίμων προς τα διαστημόπλοια, το μαγνητικό υγρό πρωτοχρησιμοποιήθηκε το 2010 από την Daiwa στα μοντέλα Saltiga. Η ανάμιξη υγρού με μέταλλο δεν ήταν εύκολη υπόθεση αλλά η Daiwa το κατάφερε με επιτυχία. Τα ρουλεμάν που χρησιμοποιεί η Daiwa είναι Ιαπωνικής κατασκευής, ανθεκτικά κατά της διάβρωσης και κάθε ένα από αυτά περιλαμβάνει εσωτερικά ένα μαγνήτη. Στη διαδρομή πάνω στην οποία κινείται η κάθε σφαίρα, οι μαγνήτες δημιουργούν ένα μαγνητικό πεδίο, στο οποίο προσκολλάται μόνιμα το μαγνητικό υγρό, διασφαλίζοντας ότι τίποτα δεν περνά, όσο μικρό και αν είναι. Το αποτέλεσμα είναι η τεχνολογία MagSealed να εμποδίζει ξένα σώματα όπως νερό, αλάτι, άμμο και σκόνη να προσκολλώνται και να εισέρχονται στον μηχανισμό. Οι δύο τεχνολογίες (Magsealed & Air Rotor) μαζί, αντιμετωπίζουν αποτελεσματικά τον κίνδυνο διάβρωσης.

Η έκδοση V του εξειδικευμένου μηχανισμού της Daiwa, με διπλή μανιβέλα, είναι διαθέσιμη σε δύο μεγέθη 2500 και 3000 και περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων τις τεχνολογίες ATD drag και Air Rotor. Το bailarm είναι κενό και κατασκευασμένο από ανθεκτικό ντουραλουμίνιο.

Γιατί όμως να χρειαζόμαστε στο Eging τη Διπλή Μανιβέλα που παρέχει η Daiwa; Για τρεις πολύ σημαντικούς λόγους:

  • Υπάρχουν τεχνικές ψαρέματος - όπως το Eging - ή στυλ ανάκτησης τα οποία πρέπει να εκτελούνται σε αργή ταχύτητα για να αποδώσουν. Εάν ο μηχανισμός σας έχει υψηλό Λόγο Μεταβολής, μπορεί να μη μπορείτε να ψαρέψετε αποδοτικά. Συνεπώς θα βρεθείτε αντιμέτωπος με δύο επιλογές: ή να χρησιμοποιήσετε άλλο μηχανισμό, με μικρότερη ταχύτητα, ή να αλλάξετε τη λαβή. Η διπλή μανιβέλα εκτελεί περιστροφή μικρότερης ακτίνας, συνεπώς και η περίμετρος του νοητού κύκλου που κάνει, είναι μικρότερη. Αυτό πρακτικά σημαίνει και μείωση της ταχύτητας του μηχανισμού, σε σχέση με τη χρήση μονής μανιβέλας.
  • Ο δεύτερος λόγος έχει να κάνει με την σταθερή ταχύτητα κατά την ανάκτηση. Η διπλή μανιβέλα, επιτρέπει στον αλιέα να διατηρεί την ταχύτητα της ανάκτησης σταθερή, καθ’ όλη τη διάρκεια της, χαρακτηριστικό το οποίο είναι σημαντικό, ιδιαίτερα στις αργές ανακτήσεις. Στη διπλή μανιβέλα, η δεύτερη κάνει το ρόλο του αντίβαρου και δεν επιτρέπει στη μανιβέλα να επιταχύνει το ρυθμό της, λόγω βαρύτητας. Εκτός από διατήρηση σταθερής ταχύτητας, σας επιτρέπει να ελέγχεται καλύτερα και τη λάσκα πετονιά, ή νήμα.
  • Ο τρίτος λόγος έχει να κάνει με την ευκολία με την οποία μπορείτε να ξαναπιάσετε τη μανιβέλα, μετά από χτυπήματα του καλαμιού σας, χαρακτηριστικό το οποίο δεν πληρούν οι μηχανισμοί με τη μονή μανιβέλα.
Μοντέλο Ρουλεμάν Μέγιστη Δύναμη Φρένων Ανάκτηση Βάρος Λόγος Μεταβολής Χωρητικότητα Νήματος
2500S-DH 7 + 1 10 κιλά 75 εκ 240 γρ 5,3:1 -
3000S-CH-DH 7 + 1 10 κιλά 84 εκ 245 γρ 5,6:1

0,06 χιλ / 290 μ,

0,10 χιλ / 200 μ,

0,13 χιλ / 190 μ 

Φρένα
Μπροστά Φρένα

LT Light Touch - Το αποτέλεσμα της τεχνολογίας LT, είναι η κατασκευή μηχανισμών από τη Daiwa οι οποίοι διαθέτουν χαμηλότερο βάρος, μικρότερες διαστάσεις, αλλά σημαντικά περισσότερη δύναμη. Ο συνδυασμός συμπαγούς σώματος και μεγαλύτερης δύναμης στη μετάδοση κίνησης (Digigear) επιτρέπει στον μηχανισμό να αντέχει σε μεγάλα φορτία χωρίς προβλήματα στην κίνηση, ή στις στρεβλώσεις του σώματος. Η τεχνοτροπία LT μεριμνά ώστε όλα τα μηχανικά μέρη να είναι απόλυτα προστατευμένα από στρεβλώσεις και να συνεργούν ώστε ο μηχανισμός να διαθέτει μεγάλη δύναμη και στη μανιβέλα και στα φρένα. Ιδιαίτερα στην κίνηση της μανιβέλας δε θα νιώθετε πίεση, ενώ η δύναμη που θα παράγει ο μηχανισμός, θα είναι αντιστρόφως ανάλογη.

Airbail - Το μοναδικά σχεδιασμένο πικάπ των μηχανισμών Daiwa, είναι ανοξείδωτο, ισχυρό, στιβαρό και... κενό !!! Συνεπώς διαθέτει ελάχιστο βάρος. Το καινοτόμο σχήμα του δε, επιτρέπει τον σωστό χειρισμό και τύλιγμα ακόμα και ελεύθερης πετονιάς, χωρίς τούφες ή κοιλιές.

Magsealed - Τα ρουλεμάν είναι τα πρώτα εξαρτήματα ενός μηχανισμού τα οποία θα επηρεαστούν από ξένα σώματα τα οποία θα αλλιώσουν την λειτουργία τους, ή θα προκαλέσουν διάβρωση, ειδικά μετά από παρατεταμένη χρήση σε θαλασσινό νερό. Η τεχνολογία Mag Seal, δημιουργεί ένα αδιάβροχο, προστατευτικό στρώμα λιπαντικού το οποίο προσκολλάται στα μηχανικά μέρη του μηχανισμού και τα καθιστά απροσπέλαστα σε σκόνη και νερό, επεκτείνοντας την μακροζωΐα τους και καλή λειτουργία. Δείτε εδώ την γραφική απεικόνιση της τεχνολογίας Magsealed.

Air Rotor - Ο νέος ρότορας είναι 15% πιο ελαφρύς από τους συνηθισμένους ρότορες με ίδιο υλικό. Αυτό μειώνει τους κραδασμούς και βελτιώνει την περιστροφική ισορροπία χάρη στο πολύ χαμηλό κέντρο βάρους.

Infinite Anti-Reverse - Περιορίζει την αντίστροφή κίνηση της μανιβέλας... στο μηδέν για καλύτερα "καρφώματα" χωρίς να τραντάζουν τον μηχανισμό και χωρίς να ελευθερώνεται ούτε και η ελάχιστη μεσινέζα.

Προσθέστε στα πλεονεκτήματα τον άψογο χειρισμό της μεσινέζας, την εύκολη επίτευξη μακρινών βολών και τα πλεονεκτήματα της τεχνολογίας ABS II στη μεγάλη λίστα με τα μοναδικά χαρακτηριστικά και έχετε έναν μηχανισμό στον οποίο η εοκόνα και οι επιδόσεις συμβαδίζουν.

DigiGear II - Ψηφιακά σχεδιασμένα γρανάζια (χάλκινα), διασφαλίζουν το απόλυτο ταίριασμα και συνεργασία των μηχανικών μερών του άξονα κίνησης (από κράμα μετάλλου), για ταχύτητα, δύναμη και μακροζωΐα.

Automatic Tournament Drag - Αποκλειστικός σχεδιασμός του συστήματος φρένων από τη Daiwa το οποίο συνδυάζει ομαλή λειτουργία, πολύ χαμηλά επίπεδα τριβής και μεγάλη δύναμη.

Silent Oscillation - Οι μηχανισμοί της κατηγορίας Real Four είναι σχεδόν αθόρυβοι.

Cross Wrap - Η DAIWA καινοτομεί με το μοναδικό Crosswrap Line Laying System, το οποίο τυλίγει το νήμα στο καρούλι σταυρωτά για να αυξηθούν οι αποστάσεις του casting. Το Crosswrap σύστημα αποτρέπει τη στρέβλωση του νήματος γύρω από τον άξονα, ένα πρόβλημα που αντιμετώπιζαν οι ψαράδες στο παρελθόν.

CRBB Ball Bearings - Θωρακισμένα ρουλεμάν για έξτρα προστασία. Shielded for extra protection. Τα CRBB ρουλεμάν πετυχαίνουν 12 φορές μεγαλύτερη αντίσταση στη διάβρωση σε σχέση με τα απλά ρουλεμάν.

Twin Buster 2 - Με μια φράση, η τεχνολογία Twin Buster μειώνει την τριβή της μεσινέζας στο roller και ελαχιστοποιεί τα "στριψίματα". Η Daiwa εφαρμόζει αυτή την τεχνολογία, ως λύση στο "στρίψιμο" το οποίο προκαλείται στην πετονιά κατά την πραγματοποίηση μακρινών βολών, με δύο τρόπους: "Υποχρεώνει" την μεσινέζα να εκτοξευτεί προς μια συγκεκριμένη κατεύθυνση, υπό συγκεκριμένη γωνία προς το roller. Επιπροσθέτως τα Roller τα οποία έχουν κατασκευαστεί με την τεχνολογία Twin Buster διαθέτουν έναν ειδικό κώνο, ο οποίος υποχρεώνει την μεσινέζα να "στρίψει" κατά την ανάκτηση, προς την αντίθετη φορά του στριψίματος που δημιουργεί η μπομπίνα με την κίνησή της.

Καμία Αξιολόγηση

5 ακόμα προϊόντα στην ίδια κατηγορία:

Το προιόν προστέθηκε στην λίστα επιθυμιών σας