Ο σχεδιασμός κάθε μηχανισμού βασιζόμενος σε σκελετό MQ, επιτρέπει στην Daiwa να χρησιμοποιήσει μεγαλύτερου μεγέθους γρανάζια μέσα στο μηχανισμό, αυξάνοντας τη δύναμη και τη μακροζωΐα του.
Η σειρά μηχανισμών Spinning, Prorex – ένας εμβληματικός μηχανισμός της κορυφαίας Ιαπωνικής εταιρείας - έχει υποστεί σημαντικές αναβαθμίσεις μέσω της αξιοποίησης της τεχνολογίας MQ, σε συνδυασμό με την τεχνοτροπία LT. Έτσι είναι πιο ελαφρύς και ισχυρότερος για απαράμιλλη άνεση κατά τη διάρκεια της μάχης. Η ποιότητα των υλικών που χρησιμοποιούνται, δίνουν στο μηχανισμό Prorex εξαιρετική ανθεκτικότητα, διατηρώντας παράλληλα την ομαλή του κίνηση, για βέλτιστη ανάκτηση.
Ο προσδιορισμός LT δεν είναι απλά μια νέα ονομασία για τους μηχανισμούς της εταιρίας Daiwa, καθώς επανασχεδιάστηκαν ώστε να μειωθεί το βάρος τους, να αυξηθεί η αντοχή τους και είναι πιο συμπαγείς. Η νέα τεχνοτροπία LT επιτρέπει την αισθητά μεγάλη μείωση του βάρους του μηχανισμού, ενώ ταυτόχρονα αυξάνει τη δύναμη και την αντοχή του μηχανισμού.
Ο νέος μηχανισμός Daiwa Prorex MQ LT, έχει κατασκευαστεί βασισμένος και στο ενιαίο σώμα αλουμινίου Monocoque (MQ). Ο σχεδιασμός κάθε μηχανισμού βασιζόμενος σε σκελετό MQ, επιτρέπει στην Daiwa να χρησιμοποιήσει μεγαλύτερου μεγέθους γρανάζια μέσα στο μηχανισμό, αυξάνοντας τη δύναμη και τη μακροζωΐα του.
Σημαντική μείωση του βάρους του μηχανισμού Spinning Daiwa Prorex MQ, αλλά με αύξηση της αντοχής του, έχει επιτευχθεί μέσω της τεχνολογίας Monocoque Body. Το πλαίσιο "Monocoque" αποτελεί μια καινοτομία της Daiwa, ενιαίου, μηχανολογικά σχεδιασμένου, συμμετρικού σώματος. Η συμμετρική του κατασκευή σηματοδοτεί την έναρξη μιας νέας εποχής στην κατασκευή ακόμη ισχυρότερων, απόλυτα στεγανών μηχανισμών. Το ενιαίο σώμα Monocoque, ενισχύει την ακεραιότητα του μηχανισμού και εμποδίζει ακόμη περισσότερο την είσοδο νερού, ή άλλων στοιχείων.
Θα καταλάβετε τη διαφορά ενός μηχανισμού με ενιαίο πλαϊνό πλαίσιο όταν θα δίνετε τη μάχη με ένα μεγάλο αλίευμα και ασκηθούν ισχυρές δυνάμεις στο μηχανισμό, με κάθε περιστροφή της μανιβέλας. Τα μηχανικά μέρη - γρανάζια, άξονες, ρουλεμάν - έχουν ενσωματωθεί στο ενιαίο πλαίσιο Monocoque και σχεδόν τους απαγορεύεται να μετακινηθούν από τη θέση τους. Ενώ στο παρελθόν το σώμα και τα πλευρικά τμήματα συγκρατούσαν τα μηχανικά μέρη, η κατασκευή Monocoque στους Prorex MQ LTείναι πιο στιβαρή, με πολύ καλύτερη στεγανότητα και συνέργεια μεταξύ των διαφόρων εξαρτημάτων. Η αφαίρεση του πλευρικού πλαισίου και η ενσωμάτωση των μηχανικών μερών απευθείας στον σκελετό του μηχανισμού αφαίρεσε και αρκετά εξαρτήματα όπως βίδες και υποδοχές με πάσο, ενώ απελευθέρωσε χώρο εσωτερικά. Έτσι χρησιμοποιούνται μεγαλύτερης διαμέτρου γρανάζια, ενώ αυξήθηκε η στεγανοποίηση του μηχανισμού, από τα στοιχεία της φύσης.
Ο μηχανισμός Daiwa Prorex MQ 22 LT3000 CXH ζυγίζει μόλις 205 γραμμάρια.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
- Σύστημα Φρένων ATD
- Ρουλεμάν: 5 + 1 (συμπεριλαμάνεται ένα CRBB)
- Πλαίσιο & Ρότορας Zaion V
- Μπομπίνα Αλουμινίου
- Ενιαία Μανιβέλα
Μοντέλο |
Σχέση Ταχύτητας |
Ανάκτηση |
Βάρος |
Φρένα |
Χωρτικότητα |
Ρουλεμάν |
PX MQ 22 LT 2000 |
5,1:1 |
87 εκ |
195 γρ |
5 κ |
0,10 χιλ / 200 μ |
5+1 |
PX MQ 22 LT 2500 XH |
6,2:1 |
87 εκ |
195 γρ |
10 κ |
0,10 χιλ / 200 μ |
5+1 |
PX MQ 22 LT 3000 CXH |
6,2:1 |
93 εκ |
205 γρ |
10 κ |
0,13 χιλ / 200 μ |
5+1 |
PX MQ 22 LT 4000 D C |
5,2:1 |
82 εκ |
230 γρ |
12 κ |
0,20 χιλ / 300 μ |
5+1 |