Ο μηχανισμός Shimano Tekota 400 HGLC είναι ένας μικρού μεγέθους μηχανισμός, για χρήση σε θαλασσινό νερό, ο οποίος ανταποκρίνεται σε κάθετες τεχνικές από τη βάρκα, όπως τις εξασκούμε στη Μεσόγειο, αλλά και για Ελαφριά Συρτή.
Ο μηχανισμός Shimano Tekota 400 HGLC είναι ένας μικρού μεγέθους μηχανισμός, για χρήση σε θαλασσινό νερό, ο οποίος ανταποκρίνεται σε κάθετες τεχνικές από τη βάρκα, όπως τις εξασκούμε στη Μεσόγειο, αλλά και για Ελαφριά Συρτή. Είναι ένα από τα πιο γνωστά και δημοφιλή μοντέλα της Shimano, λόγω της μεγάλης αντοχής του.
Ο μηχανισμός Tekota διαθέτει κατανεμητή, ο οποίος κινείται και σε λειτουργία Free Spool και κατανέμει το νήμα ομοιόμορφα. Η ομαλή λειτουργία του μηχανισμού υποστηρίζεται από πολύ ισχυρά γρανάζια, 3 ρουλεμάν SAR-B, διαθέτει λειτουργία κλίκερ, ενώ το σώμα του είναι αλουμινίου τεχνολογίας Hagane με προστασία Core Protect. Άλλο ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό του είναι η ύπαρξη μετρητή.
Το σύστημα φρένων στους Tekota 400 HGLC είναι Αστεροειδές, το οποίο σας επιτρέπει να κάνετε μικροδιορθώσεις κατά τη διάρκεια της μάχης. Σε σύγκριση με τα προηγούμενα μοντέλα μηχανισμών της σειράς Tekota, οι 400 HGLC διαθέτει αρκετές αλλαγές και αισθητικές βελτιώσεις, όπως ο Λόγος Μεταβολής, το πλαίσιο, η μανιβέλα, η απόδοση των φρένων, ενώ έχει μειωθεί και το βάρος.
Οι Shimano Tekota 400HG είναι έτοιμοι να ανταπεξέλθουν στις πιο ακραίες συνθήκες, ενώ παρέχουν ευκολία στη χρήση και μεγάλη αντοχή στο χρόνο. Είναι διαθέσιμοι σε έκδοση για Δεξιόχειρες και Αριστερόχειρες.
Κατεβάστε εδώ το Μηχανολογικό Σχέδιο.
Μοντέλο | Σχέση Ταχύτητας | Δύναμη Φρένων | Βάρος | Ρουλεμάν | Ανάκτηση | Χωρητικότητα | Μανιβέλα |
400HG LC | 6,6:1 | 9 κιλά / 20 lbs | 385 γρ | 3+1 | 89 εκ | 0,31 χιλ / 300μ | Δεξιά |
401HG LC | 6,6:1 | 9 κιλά / 20 lbs | 385 γρ | 3+1 | 89 εκ | 0,31 χιλ / 300μ | Αριστερή |
- Φορά Μηχανισμού
- Αριστερόχειρες
- Φρένα
- Αστεροειδές
Η τεχνολογία X-Ship είναι κάτι περισσότερο από ένα ρουλεμάν υποστήριξης. X-Ship είναι ο συνδυασμός ενός κεντρικού γραναζιού κρύας σφυριλάτησης και ενός μπρούτζινου. Τα δύο εξαρτήματα δεν καταπονούν το ένα το άλλο, διατηρούνται σε άψογη κατάσταση και παρέχουν δύναμη και ομαλή λειτουργία για πολύ μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Με την τεχνολογία X-Ship η Shimano ανέβασε τους μηχανισμούς spinning σε άλλο επίπεδο. Οι χρήστες θα διαπιστώσουν την αποτελεσματική λειτουργία και τη δύναμη που παρέχει η κατά τα άλλα εύκολη περιστροφή της μανιβέλας. Με τη χρήση ενός μεγάλου μεγέθους γραναζιού, την τοποθέτηση του άξονα κίνησης πιο κοντά στο κέντρο του γραναζιού και την υποστήριξή τους από δύο ρουλεμάν, οι τεχνικοί της Shimano αύξησαν κατά 20% τη δύναμη του μηχανισμού μειώνοντας την προσπάθεια που πρέπει να καταβάλει κανείς.
Propulsion Line Management System: Μια σειρά από εξαρτήματα (Χείλος Μπομπίνας, Πικάπ, Line Roller) τα οποία συμβάλουν στη διαχείριση της μεσινέζας, ή του νήματος έχουν βελτιωθεί, ώστε να επιτυγχάνονται μεγαλύτερες βολές. Το πιο χαρακτηριστικό είναι το χείλος της μπομπίνας, για το οποίο πραγματοποιήθηκαν άπειρες βολές και μελέτες σε υπολογιστή. Το αποτέλεσμα ήταν ακόμη πιο μακρινές βολές σε σχέση με τον παλαιότερο σχεδιασμό, ενώ εμποδίζεται η δημιουργία τούφας και κόμπων. Επίσης η μεσινέζα ξετυλίγεται σε μικρότερες σπείρες, άρα προκαλεί λιγότερη τριβή.
Ο τρόπος κατανομής της μισινέζας της Shimano αποτελεί σημείο αναφοράς για την κατηγορία. Η τεχνολογία Aero Wrap κατανέμει ισομετρικά την μισινέζα σε πυκνές, παράλληλες σπείρες με αποτέλεσμα αυτή να τυλίγεται και να ξετυλίγεται από την πομπίνα ομαλά, χωρίς τριβές και να επιτυγχάνονται έτσι μακρινές βολές με ακρίβεια. Με την τεχνολογία Aero Wrap II η Shimano βελτιώνει ακόμα περισσότερο την συγκεκριμένη τεχνολογία.
Τα ρουλεμάν SA-RB είναι κλειστ<ού τύπου και από τις δύο πλευρές τους με αποτέλεσμα να διατηρούν καλύτερα τη λίπανσή τους, ενώ δεν επιτρέπουν στο αλάτι ή την άμμο να εισέλθουν σε αυτά.
All Weather Drag. Ο δίσκος στεγανότητας περιλαμβάνει μία φλάντζα η οποία κάνει τα φρένα υδατοστεγή και τον μηχανισμό κατάλληλο για χρήση σε κάθε καιρό.
Το σώμα Hagane Body είναι μεταλλικό, με μηδενική ελαστικότητα και διάθεση για στρέβλωση από την άσκηση μεγάλων δυνάμεων. Το αποτέλεσμα είναι κάθε στροφή της μανιβέλας να μετατρέπεται σε απόλυτη δύναμη, χωρίς διαρροές.
Cross Carbon Drag. Το υλικό που χρησιμοποιείται για την κατασκευή των φρένων επιτρέπει στον χρήστη να πραγματοποιεί μικρορυθμίσεις, ενώ η λειτουργία των φρένων είναι απόλυτα ομαλή.
Hagane Gear Ειδικά στους Ultegra η Shimano έχει τοποθετήσει το μεγάλης διάρκειας ζωής γρανάζι Hagane Gear το οποίο παρέχει ασύγκριτη δύναμη και ομαλή λειτουργία για μεγάλο χρονικό διάστημα. Η τεχνολογία Hagane κάνει τον μηχανισμό να συμπεριφέρεται σαν μόλις να τον βγάλατε από το κουτί του.
CoreProtect: Η τεχνολογία CoreProtect είναι στην ουσία μια έξτρα επικάλυψη η οποία αδιαβροχοποιεί συγκεκριμένα, ευαίσθητα τμήματα του μηχανισμού, όπως το roller clutch και το line roller.