Ο νέος μηχανισμός Daiwa Saltiga είναι κατασκευασμένος στην Ιαπωνία και έχει σχεδιαστεί για κάθετες τεχνικές από το σκάφος και κυρίως για Jigging και Slow Jigging.
Ο νέος μηχανισμός Daiwa Saltiga είναι κατασκευασμένος στην Ιαπωνία και έχει σχεδιαστεί για κάθετες τεχνικές από το σκάφος και κυρίως για Jigging και Slow Jigging.
Όπως αναμένεται με την κυκλοφορία κάθε νέας έκδοσης, ενός εμβληματικού μηχανισμού, ο Daiwa Saltiga 2022 επωφελείται από τις νέες τεχνολογίες που έχει ενσωματώσει η Ιαπωνική εταιρία και οι οποίες στοχεύουν στη βελτίωση τόσο της εμπειρίας του ψαρά, όσο και της απόδοσης αυτού του εξαιρετικού προϊόντος.
Η νέα τεχνολογική παρέμβαση που πραγματοποιήθηκε στον Daiwa Saltiga κινείται γύρω από 4 άξονες και ονομάζεται Hyper Drive Design. Αποτελεί τον συνδυασμό τεσσάρων διαφορετικών κατασκευαστικών τεχνικών, οι οποίες βελτιώνουν σημαντικά την λειτουργία, την αντοχή και τη διάρκεια ζωής του μηχανισμού:
Η τεχνολογία Hyper Drive Digigear, περιλαμβάνει την αξιοποίηση του Μπρούτζου C6191 (κράμα Χαλκού και Κασσίτερου), ένα ελαφρύ και 1,6 φορές πιο ανθεκτικό υλικό σε σύγκριση με το αλουμίνιο Dura. Τα «δόντια» των γραναζιών είναι ενισχυμένα, μεγαλύτερα σε μέγεθος και παρέχουν απόλυτα ομαλή λειτουργία.
Το Hyper Armed Housing έχει να κάνει με την ενίσχυση του σώματος, τη σχεδιαστική του ακρίβεια και τη βελτιωμένη ακαμψία του μεταλλικού πλαισίου, στην περίπτωση άσκησης μεγάλων δυνάμεων.
Hyper Double Support, παρέχει στο γρανάζι μετάδοσης κίνησης (Pinion Gear) μεγαλύτερη υποστήριξη, με την τοποθέτηση ρουλεμάν και από τις δύο πλευρές του άξονα. Παρέχει καλύτερη μετάδοση κίνησης από τη μανιβέλα και επίσης διαθέτει επεξεργασία για αντοχή κατά της ηλεκτροστατικής διάβρωσης.
Η τεχνολογία Hyper Tough Clutch, περιλαμβάνει τον επανασχεδιασμό, εξαρτημάτων μετάδοσης της κίνησης, ώστε να συνεργάζονται άψογα, ιδιαίτερα κατά τη διάρκεια της μάχης.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
- Μοντέλο: 15HL (Αριστερόχειρας)
- Σύστημα Φρένων ATD
- Ρουλεμάν: 8 (7 CRBB και 1 MagSealed)
- Hyper Drive Pinion Gear
- Κλείδωμα Μπομπίνας
- Carbon Μανιβέλα
Μοντέλο | Σχέση Ταχύτητας | Βάρος | Δύναμη Φρένων | Ανάκτηση | Ρουλεμάν | Χωρητικότητα |
15HL | 7,1:1 | 485 γρ | 8 κιλά / 17,6 lbs | 115 εκ | 7+1 | PE #2 (0,20 χιλ) / 600μ, PE #3 (0,24 χιλ) / 400μ, PE #4 (0,28 χιλ) / 300μ |
- Φορά Μηχανισμού
- Αριστερόχειρες
- Φρένα
- Αστεροειδές
Hyper Digigear - Ψηφιακά σχεδιασμένα γρανάζια (χάλκινα), διασφαλίζουν το απόλυτο ταίριασμα και συνεργασία των μηχανικών μερών του άξονα κίνησης (από κράμα μετάλλου), για ταχύτητα, δύναμη και μακροζωΐα.
Το Automatic Tournament Drag System (ATD) είναι μια νέα τεχνολογία της DAIWA και προσφέρει καλύτερη προστασία στη μεσινέζα. Ένα βασικό μειονέκτημα πολλών συστημάτων είναι ότι δεν είναι στρωτή η αρχή του τραβήγματος. Το ATD το λύνει αυτό το πρόβλημα.
Magsealed - Τα ρουλεμάν είναι τα πρώτα εξαρτήματα ενός μηχανισμού τα οποία θα επηρεαστούν από ξένα σώματα τα οποία θα αλλιώσουν την λειτουργία τους, ή θα προκαλέσουν διάβρωση, ειδικά μετά από παρατεταμένη χρήση σε θαλασσινό νερό. Η τεχνολογία Mag Seal, δημιουργεί ένα αδιάβροχο, προστατευτικό στρώμα λιπαντικού το οποίο προσκολλάται στα μηχανικά μέρη του μηχανισμού και τα καθιστά απροσπέλαστα σε σκόνη και νερό, επεκτείνοντας την μακροζωΐα τους και καλή λειτουργία. Δείτε εδώ την γραφική απεικόνιση της τεχνολογίας Magsealed.
CRBB - Θωρακισμένο για επιπλέον προστασία. Αντίθετα με τα συνηθισμένα "ανθεκτικά στη διάβρωση" ρουλεμάν, ένα DAIWA CRBB ρουλεμάν είναι θωρακισμένο για να κρατήσει έξω άμμο, χαλίκι, κρύσταλλα αλατιού κλπ για ακόμα μεγαλύτερη διάρκεια ζωής. Τα CRBB ρουλεμάν διαθέτουν 12 φορές υψηλότερη αντοχή στη διάβρωση από τα συνηθισμένα ρουλεμάν.