Μηχανισμοί Daiwa Saltiga Spinning 2023
Μηχανισμοί Daiwa Saltiga Spinning 2023
Μηχανισμοί Daiwa Saltiga Spinning 2023
Μηχανισμοί Daiwa Saltiga Spinning 2023
Μηχανισμοί Daiwa Saltiga Spinning 2023
Μηχανισμοί Daiwa Saltiga Spinning 2023
Μηχανισμοί Daiwa Saltiga Spinning 2023
Μηχανισμοί Daiwa Saltiga Spinning 2023
Μηχανισμοί Daiwa Saltiga Spinning 2023
Μηχανισμοί Daiwa Saltiga Spinning 2023
Μηχανισμοί Daiwa Saltiga Spinning 2023
Μηχανισμοί Daiwa Saltiga Spinning 2023
Μηχανισμοί Daiwa Saltiga Spinning 2023
Μηχανισμοί Daiwa Saltiga Spinning 2023
Μηχανισμοί Daiwa Saltiga Spinning 2023
Μηχανισμοί Daiwa Saltiga Spinning 2023
Μηχανισμοί Daiwa Saltiga Spinning 2023
Μηχανισμοί Daiwa Saltiga Spinning 2023
Μηχανισμοί Daiwa Saltiga Spinning 2023
Μηχανισμοί Daiwa Saltiga Spinning 2023
Μηχανισμοί Daiwa Saltiga Spinning 2023
Μηχανισμοί Daiwa Saltiga Spinning 2023
Μηχανισμοί Daiwa Saltiga Spinning 2023
Μηχανισμοί Daiwa Saltiga Spinning 2023
Μηχανισμοί Daiwa Saltiga Spinning 2023
Μηχανισμοί Daiwa Saltiga Spinning 2023
Μηχανισμοί Daiwa Saltiga Spinning 2023
Μηχανισμοί Daiwa Saltiga Spinning 2023
Μηχανισμοί Daiwa Saltiga Spinning 2023
Μηχανισμοί Daiwa Saltiga Spinning 2023
Μηχανισμοί Daiwa Saltiga Spinning 2023
Μηχανισμοί Daiwa Saltiga Spinning 2023
Μηχανισμοί Daiwa Saltiga Spinning 2023
Μηχανισμοί Daiwa Saltiga Spinning 2023
Μηχανισμοί Daiwa Saltiga Spinning 2023
Μηχανισμοί Daiwa Saltiga Spinning 2023
Μηχανισμοί Daiwa Saltiga Spinning 2023
Μηχανισμοί Daiwa Saltiga Spinning 2023
Μηχανισμοί Daiwa Saltiga Spinning 2023
Μηχανισμοί Daiwa Saltiga Spinning 2023
Μηχανισμοί Daiwa Saltiga Spinning 2023
Μηχανισμοί Daiwa Saltiga Spinning 2023
Μηχανισμοί Daiwa Saltiga Spinning 2023
Μηχανισμοί Daiwa Saltiga Spinning 2023
Μηχανισμοί Daiwa Saltiga Spinning 2023
Μηχανισμοί Daiwa Saltiga Spinning 2023
Μηχανισμοί Daiwa Saltiga Spinning 2023
Μηχανισμοί Daiwa Saltiga Spinning 2023
Μηχανισμοί Daiwa Saltiga Spinning 2023
Μηχανισμοί Daiwa Saltiga Spinning 2023
Μηχανισμοί Daiwa Saltiga Spinning 2023
Μηχανισμοί Daiwa Saltiga Spinning 2023
Μηχανισμοί Daiwa Saltiga Spinning 2023
Μηχανισμοί Daiwa Saltiga Spinning 2023

Μηχανισμοί Daiwa Saltiga Spinning 2023

Daiwa
02.0569
Τελευταίο τεμάχιο σε απόθεμα
963,00 €
Με ΦΠΑ

Είναι σκληροτράχηλοι, τεχνικοί μηχανισμοί για παράκτιο, αλλά και ψάρεμα από το σκάφος. Πρόκειται για μια πολυαναμενόμενη, νέα γενιά μηχανισμών της οικογένειας Saltiga, που διατίθεται σε μικρότερα μεγέθη (5000 & 6000).

Μοντέλο Μηχανισμού

Ζητήστε να σας καλέσουμε

Αν χρειάζεστε περισσότερες πληροφορίες για το συγκεκριμένο προϊόν, συμπληρώστε τα στοιχεία επικοινωνίας στην παρακάτω φόρμα, και ένας πωλητής μας θα έρθει σύντομα σε επικοινωνία μαζί σας.

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία, και ενημερώστε μας (στο πεδίο "Σχόλια") για τον τρόπο επικοινωνίας που επιθυμείτε (διαθέσιμες ώρες / μέρες, τηλεφωνική επικοινωνία ή email).

Δείτε το προϊόν Ζωντανά στην Οθόνη σας

Αν επιθυμείτε να δείτε ζωντανά το συγκεκριμένο προϊόν στην οθόνη του κινητού σας, ή του υπολογιστή σας και να συζητήσετε με έναν από τους πωλητές μας τις τεχνικές του λεπτομέρειες, ή ακόμη και να το συγκρίνετε με άλλα αντίστοιχα προϊόντα, παρακαλούμε συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα επικοινωνίας και σύντομα θα έρθουμε σε επικοινωνία μαζί σας.

Στη τηλεφωνική μας επικοινωνία, θα προγραμματίσουμε την ημέρα και την ώρα που σας εξυπηρετεί, ώστε να δείτε στην οθόνη σας τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν και να συνομιλήσατε ζωντανά με εκπρόσωπό μας.

Διαβάστε περισσότερα για την υπηρεσία μας "Δείτε σε Live Streaming" εδώ.

100% secure payments

Ενημερώστε με όταν βγει σε προσφορά

 

Αναμφισβήτητα πρόκειται για την πιο αναμενόμενη κυκλοφορία στην πρόσφατη ιστορία της Daiwa, καθώς οι μηχανισμοί Spinning Saltiga 2023, αντιπροσωπεύουν την επιτομή της τεχνολογικής προόδου της Daiwa. Αυτοί οι μηχανισμοί, προορίζονται για ψάρεμα σε θαλασσινό νερό και βασίζονται στην πρωτοποριακή τεχνολογία Airdrive Design, γύρω από τα βασικά μέρη του ρότορα, της μπομπίνας και του άξονα, για να επιτευχθεί μείωση βάρους, αύξηση αντοχής, στιβαρότητα και αξιοπιστία.

Είναι σκληροτράχηλοι, τεχνικοί μηχανισμοί για παράκτιο, αλλά και ψάρεμα από το σκάφος. Πρόκειται για μια πολυαναμενόμενη, νέα γενιά μηχανισμών της οικογένειας Saltiga, που διατίθεται σε μικρότερα μεγέθη (5000 & 6000).

Ο σχεδιασμός των Daiwa Saltiga βασίζεται σε δύο κεντρικούς άξονες: Να προσφέρουν συντριπτική «Δύναμη και Σκληρότητα» ταυτόχρονα με «Απρόσκοπτη Περιστροφή και Λειτουργικότητα» για να πολεμήσει τα μεγαλύτερα αλιεύματα - τρόπαια και να βοηθήσει τους ψαράδες να πετύχουν νέα ρεκόρ. Οι Daiwa 2023 Saltiga σηματοδοτούν τη γέννηση μιας νέας εποχής, μηχανισμών Spinning, υψηλών προδιαγραφών.

Εξοπλισμένοι με μηχανολογικά σχεδιασμένα γρανάζια μεγάλης διαμέτρου, ενσωματωμένα σε πλήρως μεταλλικό σώμα Monocoque, ο Saltiga επιτυγχάνει εξαιρετική αντοχή κατά την ανάκτηση. Και ο Ρότορας Airdrive, συνδυάζει «Δύναμη» και «Χαμηλή Αδράνεια» ενώ ταυτόχρονα βελτιώνει τη συνολική ευαισθησία του μηχανισμού, μεταδίδοντας πληροφορίες για τα μεταβαλλόμενα ρεύματα, αλλαγές στη συμπεριφορά του τεχνητού μας λόγω επικείμενης επίθεσης από ψάρια, κλπ.

Η δύναμη ανάκτησης των Daiwa Saltiga 2023, έχει κάνει ένα μεγάλο άλμα σε σύγκριση με άλλους μηχανισμούς, ίδιου μεγέθους. Η τεχνολογία που συμβάλλει τα μέγιστα στην επίτευξη αυτής της ασύγκριτης απόδοσης είναι το «Ενιαίο Μεταλλικό Σώμα Monocoque». Οι συμβατικοί μηχανισμοί Spinning, στηρίζουν και τα δύο άκρα του γραναζιού μετάδοσης κίνησης και το στερεώνουν με βίδες σε διάφορες θέσεις του σώματος. Με στόχο την περαιτέρω βελτίωση της ακρίβειας της περιστροφής και της ακαμψίας του σώματος, η Daiwa κατήργησε τον κλασσικό τρόπο στήριξης του γραναζιού, βιδώνοντάς το απευθείας στο σώμα Monocoque. Αυτή η τεχνοτροπία αύξησε την ακρίβεια στήριξης του γραναζιού και επίσης βελτίωσε την ακαμψία και την στεγανότητα του σώματος. Επιπλέον, αξιοποιώντας τον χώρο που καταλάμβαναν προηγουμένως οι βίδες, η Daiwa κατάφερε να μεγιστοποιήσει το μέγεθος του Drive Gear.

Η Daiwa συνέχισε επίσης να εργάζεται για τη βελτίωση της περιστροφής του ρότορα. Το Airdrive Rotor έχει σχεδιαστεί ώστε να είναι απόλυτα στρογγυλό και να περιστρέφεται, χωρίς προβλήματα. Η Daiwa έχει σχεδιάσει ένα νέο μοντέλο Ρότορα, που μοιάζει σαν να ήταν προήλθε από μία στρογγυλή σφαίρα. Αφαιρώντας το περιττό υλικό, η Daiwa κατάφερε να μειώσει σημαντικά το βάρος του, διατηρώντας παράλληλα την ακαμψία του. Ως αποτέλεσμα, η κίνηση του μηχανισμού είναι απόλυτα ελαφριά και οδηγεί σε βελτιωμένη λειτουργικότητα και ευαισθησία.

Για πολλά χρόνια, ο βραχίονας Bail Arm που τοποθετούσε η Daiwa σε μηχανισμούς Spinning, ήταν κενός εσωτερικά, για να μην επιβαρύνει με βάρος το μηχανισμό και να είναι άκαμπτος. Επιπλέον, το μοναδικό σχήμα του Πικάπ, οδήγησε απόλυτα ομαλά το νήμα, στη μπομπίνα, επιτρέποντας το ξετύλιγμα χωρίς προβλήματα. Το Air Drive Bail έχει γίνει ακόμα πιο λεπτό, για να επιτευχθεί περαιτέρω μείωση βάρους, διατηρώντας παράλληλα την απαιτούμενη αντοχή. Επιπλέον, η πετονιά, ή το νήμα τυλίγονται απόλυτα ομαλά στη μπομπίνα, με τη βέλτιστη κλίση.

Στους μηχανισμούς Saltiga 2023, έχει επίσης επιλεγεί η βέλτιστη διάμετρος για το Πικάπ, σε κάθε μέγεθος μηχανισμού. Το μέγεθος 6000 διαθέτει πικάπ πάχους Φ3,0 χιλ με έμφαση στην αντοχή και την ακαμψία. Τα μεγέθη 4000/5000 έχουν σχεδιαστεί να φέρουν πικάπ διατομής 2,4 χιλ. Η Daiwa έδωσε επίσης προσοχή στο άνοιγμα και το κλείσιμο του βραχίονα, ώστε να ανοιγοκλείνει σταθερά.

Ο μηχανισμός 5000-H Saltiga συνιστάται για ψάρεμα Shore Casting, Light Jigging και Light Offshore Casting που χρησιμοποιούν νήμα PE 1,5 έως 2,5. Ανεξάρτητα από το βάρος του τεχνητού, ή την αντίστασή του στο νερό, το μοντέλο 5000-H διαθέτει ένα άκαμπτο, πλήρως μεταλλικό σώμα Monocoque, εξοπλισμένο με γρανάζι μεγάλης αντοχής και διαμέτρου από Ντουραλουμίνιο, και επιτυγχάνει μέγιστη δύναμη έλξης 15 kg.

Ο μηχανισμός Daiwa 6000-H Saltiga ταιριάζει καλύτερα σε τεχνικές Offshore Jigging & Casting που χρησιμοποιούν νήμα PE2 σε PE3 και Shore Jigging. Ιδιαίτερα ευέλικτο, αυτό το μοντέλο της Daiwa, προτείνεται τόσο σε παράκτιους ψαράδες, όσο και σε ψαράδες ανοιχτής θάλασσας. Ιδιαίτερα χρήσιμος στους κυνηγούς πελαγίσιων αλιευμάτων, το μέγεθος 6000-H είναι εξοπλισμένο με ένα πλήρως μεταλλικό σώμα Monocoque που επιτυγχάνει εκπληκτική ροπή και διαθέτει γρανάζια μεγάλης διαμέτρου.

Δημιουργώντας ένα τοίχωμα μαγνητικού υγρού στα κενά μεταξύ των ρουλεμάν, εμποδίζεται η είσοδος όλων των μικρών τμημάτων που κάνουν την περιστροφική κίνηση ομαλή, το θαλασσινό νερό και τα ξένα σώματα. Η αρχική απόδοση ενός ρουλεμάν Magshield μπορεί να διατηρηθεί για μεγάλο χρονικό διάστημα.

Οι ψαράδες απαιτούν μηχανισμούς που μπορούν να διατηρούν σταθερή την απόδοσή τους, ακόμη και σε ακραία χρήση και έκθεση σε δύσκολες καιρικές συνθήκες. Ωστόσο, η στεγανοποίηση ενός μηχανισμού συνεπάγεται και ορισμένα εξαιρετικά πολύπλοκα προβλήματα. Αυτό συμβαίνει διότι, για να συνεργαστούν όλα τα μηχανικά μέρη μεταξύ τους, πρέπει να υπάρχει και ο απαιτούμενος χώρος καθώς επίσης και πρόσβαση στη μανιβέλα. Το πρόβλημα αυτό επιλύθηκε με τη μοναδική τεχνολογία Magsealed της Daiwa, η οποία χρησιμοποιεί μαγνητισμό για να δημιουργήσει ένα ημι-μόνιμο, τοίχωμα λιπαντικού, το οποίο εμποδίζει την είσοδο του θαλάσσιου νερού και της σκόνης στο εσωτερικό του μηχανισμού.

Ο Daiwa Saltiga 23 διαθέτει μια νέα γενιά Φρένων ATD. Εμποτίζοντας τους υψηλής ποιότητας, δίσκους Carbon με λιπαντικό υψηλής απόδοσης και αντοχής, εξαλείφει την αρχική αδράνεια που προκαλεί η τριβή ολίσθησης, ακόμα και σε ρυθμίσεις με δυνατά φρένα. Αυτό βελτιώνει την αρχική ανταπόκριση του συστήματος φρένων. Τα φρένα ATD Type-L επιτρέπουν στους ψαράδες να έχουν καλύτερο έλεγχο της λειτουργίας των φρένων κατά τη διάρκεια του αγώνα, χωρίς να υπερφορτώνουν το νήμα τους.

Χειροκίνητη Επιστροφή του Bail Arm - Για να αποτρέψει πλήρως το κατά λάθος κλείσιμο του Bail Arm κατά τη διάρκεια της βολής και να βελτιώσει την αντοχή του, η Daiwa εγκατέστησε έναν μηχανισμό χειροκίνητης επιστροφής, που δεν επιτρέπει στο Πικάπ να κλείσει, όταν περιστρέφεται η μανιβέλα.

Φρένο Ρότορα - Όταν το Πικάπ είναι ανοιχτό, ασκείται δύναμη πέδησης κατά την περιστροφή του ρότορα.

Δακτύλιοι Χωρητικότητας - Η μπομπίνα των Saltiga διαθέτει δακτυλίους αναφοράς χωρητικότητας για το τύλιγμα του νήματος.

Συνεχής Λειτουργία Αντεπιστροφής - Αφαιρώντας το λεβιέ αντεπιστροφής, η δομή του σώματος του μηχανισμού έχει απλοποιηθεί. Η απόφαση να αφαιρεθεί ο μοχλός αντεπιστροφής, ο οποίος είναι η διαδρομή εισόδου για νερό και άλλα ξένα σώματα, βελτιώνει την αδιαβροχοποίηση του μηχανισμού και επίσης ελαχιστοποιεί τις πιθανότητες να αντιμετωπίσετε εμπλοκές κατά τη διάρκεια της μάχης με μεγάλα αλιεύματα.

Μανιβέλα – Χρησιμοποιήθηκε μανιβέλα πάχους 65 χιλ για τα μεγέθη 4000/5000, τα οποία χρησιμοποιούνται κυρίως για τεχνικές Light Shore Casting και Offshore Casting. Για τον 6000 Saltiga έχει χρησιμοποιηθεί μανιβέλα πάχους 70 χιλ.

Στρογγυλή Λαβή Αλουμινίου Μέγεθος L - Φ42 χιλ χρησιμοποιείται για τις μανιβέλες των μηχανισμών 5000 και 6000.

Μοντέλο Σχέση Ταχύτητας Βάρος Ρουλεμάν Δύναμη Φρένων Χωρητικότητα Ανάκτηση
SG23G 5000H 5,7:1 365 γρ 12+1 15 κιλά #2,5 / 300μ 96 εκ
SG23G 6000H 5,7:1 400 γρ 12+1 15 κιλά #3,0 / 300μ 101 εκ
Φρένα
Μπροστά Φρένα
1 Αντικείμενο
Καμία Αξιολόγηση

5 ακόμα προϊόντα στην ίδια κατηγορία:

Το προιόν προστέθηκε στην λίστα επιθυμιών σας