Το καινούριο Emeraldas E σχεδιάστηκε κατόπιν μεγάλης ζήτησης των ψαράδων της Νότιας Ευρώπης για έναν μηχανισμό με πολύ μικρομετρικά φρένα για το ψάρεμα των καλαμαριών.
Το καινούριο Emeraldas E σχεδιάστηκε κατόπιν μεγάλης ζήτησης των ψαράδων της Νότιας Ευρώπης για έναν μηχανισμό με πολύ μικρομετρικά φρένα για το ψάρεμα των καλαμαριών. Ίσως να μην υπάρχει σειρά μηχανισμών αποκλειστικά για την τεχνική του Eging, η οποία να διαθέτει τέτοια ιστορία και συνεχείς αναβαθμίσεις όπως η σειρά Daiwa Emeraldas. Οι Emeraldas προσφέρουν αναμφίβολα τον καλύτερο συνδυασμό τεχνολογιών Daiwa για να αντιστέκονται στη διάβρωση που προκαλεί το θαλάσσιο περιβάλλον.
Ο Emeraldas είναι ο πρώτος μηχανισμός, ειδικά σχεδιασμένος για το ψάρεμα Καλαμαριών και Σουπιάς που αξιοποιεί τα οφέλη του υλικού Carbon Zaion για τον ρότορα, της τεχνολογίας Tough Digigear και LT Carbon. Χάρη στον συνδυασμό και τις συνέργειες που δημιουργούν αυτές οι τεχνολογίες της Daiwa, οι μηχανισμοί για Eging Emeraldas E LT είναι πολύ χαμηλού βάρους και εξίσου στιβαροί, με μεγαλύτερη ακαμψία απο το αλουμίνιο.
Οι παράκτιοι αλιείς, οι οποίοι εκθέτουν τον εξοπλισμό τους στα στοιχεία της θάλασσας, πολλά εκ των οποίων προκαλούν διάβρωση, θέλουν να διασφαλίσουν ότι η απόδοση του μηχανισμού τους θα διατηρηθεί για πολλά χρόνια. Η Daiwa ανταποκρίθηκε στην πρόκληση, διασφαλίζοντας ότι ο ρότορας είναι απόλυτα προστατευμένος και στεγανοποιημένος, σε σχέση με τα υπόλοιπα μέρη του μηχανισμού. Το πρόβλημα αυτό επιλύθηκε με τη μοναδική τεχνολογία Magsealed της Daiwa, η οποία χρησιμοποιεί μαγνητισμό για να δημιουργήσει ένα ημι-μόνιμο, τοίχωμα λιπαντικού, το οποίο εμποδίζει την είσοδο του θαλάσσιου νερού και της σκόνης στο εσωτερικό του μηχανισμού. Η λίπανση MagSealed έχει εφαρμοστεί και στο Pinion gear και στο Roller του Pick-up.
Άλλη μία σημαντική τεχνολογία της Daiwa, η οποία κάνει τον μηχανισμό Eging Emeraldas E LT, αντάξιο των υψηλών απαιτήσεων που έχουμε, είναι η Tough Digigear, μια περαιτέρω εξέλιξη του προηγούμενου Digigear II. Αυτή αντιπροσωπεύει μια ολοκαίνουργια φιλοσοφία σχεδίασης που υπολογίζει όλες τις μικρές λεπτομέρειες κατά την οδοντωτή περιστροφή, μέχρι και τον αντίκτυπο που μπορεί να έχει η εφαρμογή απρόβλεπτων δυνάμεων. Τα γρανάζια που παράγονται με αυτή τη διαδικασία επιτρέπουν την απόλυτα αθόρυβη περιστροφή τους και την άμεση ανταπόκριση με ακρίβεια σε κάθε κίνηση της μανιβέλας. Και η πιο ανεπαίσθητη επαφή του ρότορα, θέτει σε λειτουργία ολόκληρο το μηχανισμό, εντελώς αθόρυβα.
Η μανιβέλα είναι από μασίφ αλουμίνιο Monocoque, χωρίς άρθρωση, με στρογγυλή λαβή EVA. Ο Λόγος Μεταβολής είναι 5,6:1, φιλικός προς την τεχνική του Eging, όπου δεν υπάρχει ανάγκη για μεγάλη ταχύτητα.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
- Μπροστινό Σύστημα Φρένων - ATD με δίσκους Carbon
- Κατασκευή Light & Tough
- Ρουλεμάν: 5 CRBB + 1
- Σώμα Αλουμινίου
- Μανιβέλα Monoblock Αλουμινίου
- Ρότορας Air Rotor από υλικό Carbon Zaion
- Κεντρικό Γρανάζι Υψηλής Αντοχής Tough Digigear
- Λαβή EVA
Μοντέλο |
Σχέση Ταχύτητας |
Ανάκτηση |
Βάρος |
Φρένα |
Χωριτηκότητα |
---|---|---|---|---|---|
EMEE23LT2500SH |
5,6:1 |
79 εκ |
195 γρ |
5 kg |
0,06 χιλ / 200 μ |
EMEE23LT3000SH |
5,6:1 |
84 εκ |
215 γρ |
10 kg |
0,06 χιλ / 290 μ |