Οι μηχανισμοί Ultegra XTE και XSE έχουν βασιστεί σε μοντέλα της κατηγορίας Carp της Shimano, με τις μεγαλύτερες πωλήσεις και πρόκειται να θέσουν νέα δεδομένα την αγορά των μηχανισμών μεσαίας τιμής και μεγάλης εμβέλειας βολών.
Οι μηχανισμοί Ultegra XTE και XSE έχουν βασιστεί σε μοντέλα της κατηγορίας Carp της Shimano, με τις μεγαλύτερες πωλήσεις και πρόκειται να θέσουν νέα δεδομένα την αγορά των μηχανισμών μεσαίας τιμής και μεγάλης εμβέλειας βολών. Έχοντας ενσωματώσει πολλές από τις κορυφαίες τεχνολογίες "Long Cast" της Shimano, οι νέοι μηχανισμοί Ultegra XTE / XSE είναι διαθέσιμοι σε κομψή, μονόχρωμη έκδοση, ξεπερνούν τις προσδοκίες σας και στοχεύουν να γίνουν best seller της κατηγορίας Surf Casting σε όλη την Ευρώπη.
Μόνο η Shimano διαθέτει την τεχνολογία Super Slow Oscillation (Αργή Ταλάντωση), που είναι από μόνος του επαρκής λόγος για να επιλέξετε τους Ultegra XTE / XSE. Ταυτόχρονα, όλες οι άλλες τεχνολογίες που περιέχονται σε αυτούς τους μηχανισμούς Carp και Surf Casting είναι αδύνατο να αγνοηθούν. Οι Shimano Ultegra όχι μόνο θα σας επιτρέψουν να κάνετε πιο μακρινές βολές ακριβείας, αλλά θα σας επιτρέψουν να χειριστείτε καλύτερα μεγάλα ψάρια, θα διαρκέσουν περισσότερο στο χρόνο και θα δείχνουν υπέροχοι με οποιοδήποτε καλάμι τους συνδυάσετε.
Εάν είστε ψαράς του γλυκού νερού και προτιμάτε τα σκούρα, «stealth» χρώματα προτιμήστε την έκδοση «XTE», ή εάν είστε Surfcaster και προτιμάτε πιο ανοιχτά χρώματα, το «ασημί «XSE» είναι μια σωστή επιλογή. Όποιο χρώμα κι αν διαλέξετε – καθώς τα τεχνικά χαρακτηριστικά είναι ακριβώς τα ίδια - μπορείτε να είστε σίγουροι ότι έχετε πάρει έναν εξαιρετικό μηχανισμό.
Μέσα στο ελαφρύ και άκαμπτο σώμα CI4+ του Ultegra, υπάρχει μια σειρά από προηγμένες τεχνολογίες της Shimano. Το γρανάζι Hagane και η δύναμη σε κάθε περιστροφή που χαρίζει η τεχνολογία X-Ship, σε συνδυασμό με τις Infinity Drive και Silent Drive προσφέρουν εκπληκτικά ομαλή και άνετη περιστροφή. Παράλληλα, δοκιμάστε τους Ultegra υπό πίεση και θα παράγουν όλη την ισχύ που χρειάζεστε, χωρίς να επηρεαστεί η λειτουργία τους. Και ενώ η εσωτερική μηχανική της Shimano είναι ένα έργο τέχνης, είναι οι επιδόσεις του στις βολές ο λόγος για τον οποίο θα επιλέξετε αυτούς τους μηχανισμούς Ultegra.
Η τεχνολογία «Super Slow 5 Oscillation» επιτρέπει στον μηχανισμό να κατανέμει τη μεσινέζα με απόλυτη ακρίβεια, μειώνοντας την τριβή και βελτιώνοντας τις επιδόσεις στις βολές. Υπάρχουν όμως και άλλα χαρακτηριστικά των Ultegra που αναβαθμίζουν την αξία των συγκεκριμένων μηχανισμών. Η τεχνολογία «Rigid Cast» βελτιστοποιεί το χρονικό σημείο απελευθέρωσης της πετονιάς και μειώνει τις ταλαντώσεις της μπομπίνας οι οποίες προκαλούν τριβές. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την επίτευξη μεγάλης ακρίβειας και καλύτερου ελέγχου της βολής ώστε να μπορείτε να ρίχνετε στο ίδιο σημείο, ξανά και ξανά. Η τεχνολογία «Parallel Body» τοποθετεί τη μεσινέζα σας στην τέλεια γωνία ως προς τον πρώτο οδηγό. Και καθώς η πετονιά σας ρέει πάνω από το χείλος της μπομπίνας αλουμινίου AR-C, ξετυλίγεται σε σπείρες οι οποίες μειώνουν την τριβή.
Το αποτέλεσμα είναι ένας εντυπωσιακός μηχανισμός από την Shimano, σε πολύ προσιτή τιμή.
Μοντέλο | Σχέση Ταχύτητας | Δύναμη Φρένων | Βάρος | Ρουλεμάν | Ανάκτηση |
Χωρητικότητα |
14000XSE | 4,3:1 | 20 κιλά / 44 lbs | 585 γρ | 4+1 | 103 εκ |
0,35 χιλ / 550μ, 0,40 χιλ / 400μ, 0,45 χιλ / 300μ |
14000XTE | 4,3:1 | 20 κιλά / 44 lbs | 585 γρ | 4+1 | 103 εκ |
0,35 χιλ / 550μ, 0,40 χιλ / 400μ, 0,45 χιλ / 300μ |
- Φρένα
- Λεβιές
X Ship: Η τεχνολογία X-Ship είναι κάτι περισσότερο από ένα ρουλεμάν υποστήριξης. X-Ship είναι ο συνδυασμός ενός κεντρικού γραναζιού κρύας σφυριλάτησης και ενός μπρούτζινου. Τα δύο εξαρτήματα δεν καταπονούν το ένα το άλλο, διατηρούνται σε άψογη κατάσταση και παρέχουν δύναμη και ομαλή λειτουργία για πολύ μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Με την τεχνολογία X-Ship η Shimano ανέβασε τους μηχανισμούς spinning σε άλλο επίπεδο. Οι χρήστες θα διαπιστώσουν την αποτελεσματική λειτουργία και τη δύναμη που παρέχει η κατά τα άλλα εύκολη περιστροφή της μανιβέλας. Με τη χρήση ενός μεγάλου μεγέθους γραναζιού, την τοποθέτηση του άξονα κίνησης πιο κοντά στο κέντρο του γραναζιού και την υποστήριξή τους από δύο ρουλεμάν, οι τεχνικοί της Shimano αύξησαν κατά 20% τη δύναμη του μηχανισμού μειώνοντας την προσπάθεια που πρέπει να καταβάλει κανείς.
Infinity Drive: Μία από τις μεγαλύτερες καινοτομίες που εφάρμοσε η Shimano στον Ultegra είναι η τεχνολογία Infinity Drive, η οποία συντελεί στην κατά 60% μείωση της αντίστασης κατά την ανάκτηση, σε σύγκριση με προηγούμενα μοντέλα και την πολύ ομαλή λειτουργία του μηχανισμού.
Hagane Gear: Ειδικά στους Ultegra η Shimano έχει τοποθετήσει το μεγάλης διάρκειας ζωής γρανάζι Hagane Gear το οποίο παρέχει ασύγκριτη δύναμη και ομαλή λειτουργία για μεγάλο χρονικό διάστημα. Η τεχνολογία Hagane κάνει τον μηχανισμό να συμπεριφέρεται σαν μόλις να τον βγάλατε από το κουτί του.
Silent Drive: Αφαιρεί το "click" και το "παίξιμο" της μανιβέλας, συμβάλλοντας με την σειρά της, στην απόλυτα ομαλή λειτουργία του μηχανισμού.
CI4+: Το CI4 είναι ένα επαναστατικό, υλικό το οποίο χρησιμοποιεί αποκλειστικά η Shimano και είναι το αποτέλεσμα μίξης υλικού carbon και πολυαμίδιου. Είναι εξίσου ισχυρό με μέταλλο, αλλά ελαφρύ σαν συνθετικό υλικό. Το CI4+ είναι η μετεξέλιξη του CI4 και είναι 2,5 φορές πιο στιβαρό από το CI4 και 20% πιο ελαφρύ. Η Shimano το χρησιμοποιεί για τα προηγμένα και ακριβότερα μοντέλα, ώστε να διατηρεί χαμηλά το βάρος τους, ενώ παράλληλα τους προσδίδει ασύγκριτη δύναμη και στιβαρότητα. Επίσης, επειδή το CI4+ δεν περιέχει μέταλλο, είναι ακόμα πιο ανθεκτικό κατά της διάβρωσης και σκουριάς.
Parellel Body: Ο μηχανισμός έχει ένα σχετικά μικρό σώμα, που του δίνει μια συμπαγή αίσθηση. Η λειτουργία Parallel Body έχει προστεθεί για να αυξήσει την απόσταση και την ακρίβεια της βολής, εξαλείφοντας την επαφή της μεσινέζας με το blank κατά τη στιγμή της βολής. Ο σχεδιασμός Parallel Body θα διασφαλίσει ότι μπορείτε πάντα να ρίχνετε τα δολώματά σας εκεί που θέλετε. Ο σχεδιασμός Parallel Body βελτιώνει τη δυναμική ροή της πετονιάς από τη μπομπίνα. Σε πολλούς μηχανισμούς, η μπομπίνα είναι ευθυγραμμισμένη ελαφρώς προς τα πάνω, προς το blank του καλαμιού. Οι μηχανισμοί με τον σχεδιασμό Παράλληλο Σώμα, έχουν τη μπομπίνα παράλληλα με το καλάμι. Το αποτέλεσμα: λιγότερες επαφές της πετονιάς με το καλάμι καθώς ταξιδεύει προς τον πρώτο οδηγό, κατά τη διάρκεια του cast, αυξάνοντας την τελική απόσταση.